Cele mai bune 3 exercitii pentru spate care sa atraga atentia la plaja

Cele mai bune 3 exercitii pentru spate care sa atraga atentia la plaja

Un spate frumos te ajuta sa iti imbunatatesti postura (daca muschii spatelui nu sunt bine lucrati si intariti ai tendinta de a sta aplecat, ceea ce da impresia ca ai kilograme mai multe si te face sa pari si mai scund) si increderea in sine (atunci cand stai drept pari mai increzator).

Mai mult, este important sa lucram spatele si pentru a fi mai sanatosi, mai ales ca multe joburi din viata moderna implica stat pe scaun aproximativ 8-10 ore.

Thesun.co.uk iti prezinta cateva tipuri de exercitii care sa te ajute sa ai un spate mai sanatos si mai sexy (daca ai dureri sau ai avut o problema la spate in trecut, consulta un specialist inainte sa faci aceste exercitii).

Fii la curent:  Masini de lux pe care acum le poti cumpara cu mai putin de 20.000 de euro

1. Pentru spatele inferior (zona lombara)

Ia o minge mare (cu un diametru de cel putin 50 de centimetri) si aseaza-te cu abdomenul pe ea (fata in jos). Du-ti palmele la urechi si apoi ridica-ti usor trunchiul spre tavan si coboara-l spre podea. Lucreaza 3 seturi a cate 12 astfel de miscari. Daca ti se pare prea greu poti sa te duci aproape de un perete astfel incat sa iti sprijini varfurile picioarelor de acesta, pentru a avea mai multa stabilitate.

Fii la curent:  COMUNICAT DE PRESĂ

2. Pentru muschii dorsali (in general)

Aseaza-te in genunchi pe podea si pune-ti palmele pe minge, in fata. Tinand abdomenul si fesele incordate, rostogoleste mingea usor, pana cand ajungi cu corpul la aproximativ 45 de grade fata de podea. Revino apoi, tot usor, rostogolind mingea inapoi, pana la pozitia initiala. Lucreaza 3 seturi a cate 5-10 astfel de exercitii (la fel, iti poti sprijini varfurile picioarelor pe un perete, daca ti se pare prea greu sa iti mentii echilibrul).

Fii la curent:  Povestea Cenusaresei adaptata zilelor noastre

3. Pentru muschii trapezi 

Ia o banda elastica, de rezistenta. Asaza-te pe podea tinand picioarele intinse in fata (lipite). Trece-ti banda prin spatele talpilor si prinde capetele ei cu mainile. Tinand spatele drept si abdomenul incordat trage de banda spre tine si apoi da-i drumul usor.

Tine palmele orientate in sus si coatele pe langa corp atunci cand ajungi cu ele indoite. Lucreaza 3 seturi a cate 12 exercitii.

Acorda un vot