Cresterea satisfactiei clientilor cu ajutorul unui software

Soft restaurant

Stiati ca 91% dintre clienti nu sunt multumiti de serviciile pe care le primesc in restaurante si decid sa nu mai revina niciodata la serviciilor acelor locatii in care nu s-au simtit bine? Un oaspete multumit de restaurantul dumneavoastra este cel care intoarce de mai multe ori. Un oaspete nemultumit va povesti prietenilor si familiei despre experienta negativa pe care a avut-o, asa ca nu numai ca l-ati pierdut pe el, dar si alti potentiali clienti. Intrebarea este: cum sa cresteti satisfactia clientilor in localul pe care-l detineti?

In afara de calitatea alimentelor, viteza de servire este, de asemenea, cruciala pentru a transforma un oaspete in client fidel. Cine calca pragul unui restaurant are anumite asteptari cu privire la cat timp va trebui sa petreaca asteptand pana va fi servit, de aceea va trebui sa incercati sa depasiti asteptarile persoanei respective. Cei pusi in situatia sa astepte o perioada lunga de timp pot fi usor iritati si este putin probabil sa se bucure de masa. Exista masuri pe care le puteti lua pentru a evita astfel de situatii. Asigurati-va ca aveti intotdeauna personal suficient si dati detalii despre cat anume va dura pregatirea comenzii. Desi par niste solutii bune, totusi va trebui sa cautati sa imbunatatiti in permanenta viteza de servire.

Fii la curent:  Bibliotecara schimba felul in care citim

AttoSoft | Case de marcat, echipamente retail, solutii software gestiune si restaurant, servicii si consultanta software

O noua tendinta in ceea ce priveste servirea este implementarea unui soft pentru restaurant, adaptat exact particularitatilor care va diferentiaza de alte restaurante. Serverele pot fi echipate cu acest soft ce poate fi utilizat cu succes spre eficientizarea activitatii personalului, dar mai ales spre multumirea clientilor.

Fii la curent:  De 6 trimestre Renania este in crestere

Un software pentru cafenea sau restaurant ajuta acest tip de servicii de vanzare sa-si imbunatateasca experienta prin reducerea greselilor umane si cresterea vitezei de servire. Serverele primesc comenzi mai rapid si usor, apoi le trimit direct la bucatarie si la bar. Unele restaurante au reusit sa reduca viteza de servire la 7 minute pe comanda si sa creasca satisfactia clientilor cu 15%.

Fii la curent:  Furnizorii de solutii de retail din Romania, reuniti la Intalnirea Partenerilor Magister 2015

AttoSoft poate face lucruri marete chiar si pentru dumneavoastra, tot ceea ce aveti de facut este sa accesati https://www.casedemarcat.eu/, sa vizualizati serviciile disponibile si sa contactati specialistii pentru a vedea exact cum sa implementati acest software in afacerea dumneavoastra!

Acorda un vot