Management financiar complet pentru noi: firmele mici si mijlocii

De ce s-a nascut BrioBill?

De-a lungul ultimilor 14 ani de zile,  am dezvoltat programe financiare de diferite complexitati, pana la sisteme complete de ERP pentru pietele din Germania, Olanda si Ungaria.

 

Toate aceste programe ajuta un antreprenor sa aiba acces la diferite rapoarte financiare si organizatorice, rapoarte fara de care conducerea optima a firmei ar fi imposibila in lumea rapida in care traim.

 

Insa, un sistem informatic complex de management prezinta o serie de dezavantaje pentru firmele mai mici precum:

-             Aceste sisteme sunt concepute pentru companii mari unde e nevoie de rapoarte complexe, defalcate pe departamente si sub-departamente. Pentru a construi aceste rapoarte, este necesara introducerea unui volum mare de date, iar firmele mici si mijlocii nu dispun de resursele umane pentru aceste operatii

Fii la curent:  Lansarea site-ului baniitai.info, care monitorizează TOATE cumpararile directe si contractele de achiziÈ›ii publice din perioada 2007-2015.

-              Costul lor de implementare si intretinere este foarte ridicat raportat la bugetul unui IMM

-              Timpul de implementare si instructajul personalului este indelungat, in unele cazuri poate tine chiar si cateva luni de zile

-              Datorita complexitatii lor, curba de invatare este foarte domoala, ceea ce rezulta in „pierdere de timp” pentru angajat, deci alte costuri suplimentare pentru firma

 

Pe de alta parte, exista firmele mai mici pana la 30-40 de angajati, care, pentru o functionare optima, au nevoie de aceleasi informatii financiare, insa nu dispun de resursele umane si financiare necesare pentru a sustine un sistem ERP.

 

Viziunea BrioBill

 

Fii la curent:  Colgate-Palmolive îți oferă cadourile ideale de sărbători pentru tine È™i cei dragi

Astfel s-a nascut BrioBill: un sistem de management financiar online conceput nevoilor noastre, ale intreprinzatorilor mici si mijlocii.

Am inceput, desigur, cu pasii esentali functionarii unei firme:

  • emiterea de documente comerciale:
    • facturi
    • avize
    • chitante
    • proforme
  • inregistrarea incasarilor
  • urmarirea facturilor neincasate si restante

Cand am conceput programul BrioBill, am pornit de la cateva principii de baza:

  • Introducerea datelor in sistem sa necesite cat mai putin timp
  • Interfata utilizator sa fie cat ma intuitiva si sa faciliteze din ce in ce mai mult procesul de introducere date prin „invatarea” unor procedee
  • Rapoartele emise sa furnizeze exact volumul de date necesar
  • Curba de invatare sa fie cat mai abrupta, programul sa fie intuitiv si usor de invatat
Fii la curent:  Ceea ce nu stiati despre boxele audio seria FLASH Proel

Ne-am propus sa continuam dezvoltarea programului prin introducerea unor noi functionalitati astfel incat sa ajungem din ce in ce mai aproape de un sistem complet de management financiar si functional al unei firme. Pe de alta parte, vom pastra aceeasi usurinta in utilizare si aceleasi nevoi scazute de resurse ca si acum.

Ne-am bucura sa primim de la tine sugestii de optimizare a programului sau idei de noi functionalitati care ti-ar usura munca de zi cu zi.

 

Pentru a vizualiza un demo al programului intra pe: https://demo.briobill.ro/invoices

Pentru a incerca BrioBill gratuit timp de 60 de zile: https://program.briobill.ro/register

Pentru a vizita site-ul oficial: www.briobill.ro

 

 

 

Acorda un vot