Avantajele unui magazin online pe platforma Magento 2

În acest moment Magento 2 este cea mai puternică platformă de e-commerce și este folosită de cei mai mari comercializanți din lume (Samsung, Nike, Ford, etc.). Magento 2 ne pune la dispoziție instrumente puternice de marketing, flexibilitate și control asupra cumpărătorilor, conținutului și al funcționalității. Această platformă are ca scop lărgirea posibilităţilor comercianţilor electronici şi să ofere utilizatorului o experienţă rapidă şi eficientă, oriunde şi oricând, în cumpărăturile online.

Magazinele online    dezvoltate pe platforma Magento 2 sunt mult mai user-friendly, iar încărcările paginilor sunt considerabil mai rapide. Magento 2 suportă cele mai noi versiuni de PHP şi JQuery, punând accent pe tehnologii moderne.

Cu Magento 2 magazinul online poate avea orice funcţionalitate necesară, iar mai jos enumerăm o parte dintre acestea:

  • Plata se poate efectua în orice monedă prin mai multe sisteme de plată (MobilPay, GECAD, ePayment, Paypal, plata la livrare, transfer bancar, etc.);
  • Livrarea se poate face prin curier, ridicare de la sediu, curier rapid, poştă, FedEx, USPS, DHL, etc.;
  • Sistem personalizat de login, precum şi afişarea datelor utilizatorului şi a stării comenzilor acestuia;
  • Gestiune completă a comenzilor;
  • Creare facturilor;
  • Modificarea stării şi a conţinutului comenzii;
  • Introducerea în sistem a comenzilor telefonice;
  • Notificări prin e-mail;
  • Istoric comenzi;
  • Proces de cumpărare de tipul “one step cart”;
  • Sistem de vouchere;
  • Sistem de împachetare pentru cadou;
  • Puncte cadou;
  • Se pot adăuga galerii foto, conţinut video şi documente de orice tip;
  • Creare grupuri de clienţi;
  • Sistem de administrare a conţinutului;
  • Configurarea automată a stocului;
  • Setarea vizibilităţii stocului;
  • Specificaţii tehnice tabelare;
  • Administrarea categoriilor şi a subcategoriilor pe oricâte nivele;
  • Produse relevante (odată cu vizualizarea unui produs să fie recomandate alte produse);
  • Adăugarea unui număr nelimitat de produse;
  • Statistici de vânzări;
  • Crearea şi controlarea mai multor magazine administrate printr-o singură platformă;
  • Afişarea textului în mai multe limbi;
  • Configurarea unor etichete prestabilite stocului;
  • Filter setate pe categorii;
  • Multiple modalităţi de calcul al preţului;
  • Posibilitatea de a face recenzie produsului;
  • Cupoane de reducere;
  • Discount pe anumite criterii, livrare gratuită la o anumita comandă, oferte;
  • Bannere;
  • Vânzări încrucişate;
  • Sondaje;
  • Afişare branduri;
  • Atribute pentru produs (culori, mărimi, forme, modalităţi de împachetare, etc.);
  • Sistem de personalizare a meta tagurilor;
  • Redenumire URL;
  • Management rapid al elementelor SEO;
  • Taguri pe produs;
  • Sitemap;
  • Integrare Google Analytics;
  • Feed RSS;
  • Design responsive.
Fii la curent:  M-Files faciliteaza colaborarea si mobilitatea prin lansarea unei noi versiuni

 

Punem accent pe lucrurile bine făcute și de aceea ținem să ne ocupăm de magazinul online al clientului de la punctul de idee/vis până la atingerea conversiilor mult dorite și nu numai. Înainte de a da startul unui proiect vrem să știm totul despre acesta și ce asteptări are clientul nostru.

 

Deseori ne “lăudăm” că ne diferențiem de concurență prin faptul că facem tot posibilul de a transpune cu exactitate afacerea offline a clientului (dacă există) într-una online. În cazul în care magazinul nu există offline atunci reformulăm și spunem că facem tot posibilul de a transpune visul clientului într-un magazin online. Această “laudă” a fost confirmată de 99% din clienții nostri de nenumarate ori, iar acest lucru ne motiveaza să fim pe zi ce trece tot mai buni.

După o discuție lungă cu clientul nostru, după ce avem toate detaliile cerințelor/așteptărilor notate dăm startul proiectului. Designerii și programatorii noștri fac adevarate minuni pe platforma Magento 2 și în decurs de câteva săptămâni (depinde de complexitatea proiectului) livrăm un magazin online optimizat și responsive gata să depășească orice concurență.

Cu toții știm că un site actualizat în mod regulat va crește numarul de vizitatori, iar motoarele de căutare vor indexa paginile mult mai rapid. Tocmai din acest motiv majoritatea clienților nostri, după finalizarea proiectului, apelează la noi și pentru serviciile de Mentenanță pentru schimbări de structură, modificări/adăugări de conținut, bannere, oferte, etc.

Cheia pentru succesul continuu al oricărui site web este un plan de mentenanță bine pus la punct. Cu atât mai mult pentru magazinele online care, după cum bine știm, au ca scop prezentarea și vânzarea de produse online, iar acest lucru necesită un număr de module, cum ar fi: produse de filtrare, căutare simplă/complexă, membrii secțiunii – conturi de utilizatori, coș de cumpărături, de comanda, metode de plata, întrebări și răspunsuri, pagini de gestionat, sistem de publicitate banner, etc. Toate acestea daca nu sunt intreținute și actualizate corespunzator pot duce la degradarea magazinului.

Fii la curent:  Vulnerabilitate critica: Primul vierme de Android a fost descoperit

De asemenea recomandăm clienților servicii de Marketing Online pentru a-și mări numărul de clienți și pentru a ajunge la conversiile mult dorite. Vă enumerăm mai jos cele mai eficiente tehnici de promovare online de care, cu siguranță, orice magazin online are nevoie:

 

  • SEO– mareste numărul de vizitatori care caută pe Google sau cauta produse similare magazinului tău online;
  • E-mail marketing– ajută la construirea unei baze de date de clienți potențiali, comunicând astfel cu ei prin intermediul buletinelor informative;
  • Marketing de conținut– se combină scrierea de articole, ghiduri și alte materiale, astfel încât să fie orientate către clienții potențiali pe termen lung până când ei vor avea nevoie de tine;
  • Social media marketing– ajută la construirea unei comunități în jurul valorii brand-ului, apoi devine ambasador influențând spre serviciile sau produsele puse la dispoziție;
  • Campanii AdWords– anunțuri text care apar deasupra rezultatelor naturale în căutările Google. Este o metodă de promovare a site-ului, care obține clienți sau vânzări, inca din prima luna;
  • Facebook/Instagram Ads– în acest moment, cei mai multi dintre potentilii clienți ai magazinelor online folosesc aceste rețele de social media. Din acest motiv, acestea reprezintă un loc bun pentru a promova anunțuri.
  • Remarketing– folosește tehnici astfel încât clienții care cândva au vizulizat un anumit produs oferit de un magazin online vor da de link-ul către acel magazin printr-un banner reamintindu-le de produsul pe care l-au vizualizat.

Când vine vorba de specialitatea noastră, magazinele online, oferim toate serviciile pentru ca aceastea să ajungă niște afaceri de succes deasupra oricărei concurențe. Lista completă a serviciilor oferite de noi este urmatoarea:

Fii la curent:  Noul sistem ERP-Transart, B-Org, ofera toate avantajele pentru o gestiune eficienta

 

  • Design
  • Implementare & Dezvoltare
  • Integrare sistem ERP
  • Optimizare
  • Strategie de Marketing
  • Promovare

 

Majoritatea clienților noștri optează și pentru serviciul de Integrare ERP pentru planificarea resurselor companiei. Mai jos enumerăm beneficiile aduse de un sistem ERP.

Prelucrarea manuală a fiecărei comenzi primite, actualizările de stoc după fiecare aprovizionare, vânzare, lichidare sau inventariere poate fi făcută mult mai rapid și mai corect cu un sistem ERP. Astfel reduce numărul de angajați se poate reduce și implicit se reduc și costurile.

Un sistem ERP:

  •  Actualizează automat stoculfăcând legătura între stocul magazinului tău online și cel fizic;
  • Actualizează automat prețurile și reducerileastfel încât nu mai este necesară actualizarea manuală, iar acest lucru va economisi mult timp mai ales în cazul în care magazinul este aprovizionat destul de frecvent;
  • Adaugă și delistează automat produseledin ambele magazine astfel încat stocul celor două vor coincide în permanență;
  • Centralizează toate comenzileîn același loc;
  • Transferă automat, odată cu comanda și adresa de livrare a clientului pentru a evita orice eroare inevitabilă în cazul copierii manual;
  • Face ca facturarea să fie una extrem de simplădatorită faptului că toate comenzile intră automat într-un singur sistem;
  • Ajută la o mai buna centralizare a clienților, comenzile celor deja existenți se va asocia profilului acestora, iar fișele noilor clienți se întocmesc automat. În profilul clienților se vor afișa și date cu privire la frecvența de cumpărare, preferințe și modalități de plată;
  • Face posibilă trimiterea automată a unui SMS sau e-mailodată cu finalizarea unei comenzi care va include de asemenea și starea comenzii, dacă a fost sau nu procesată, perioada de livrare și modalitatea de plată.

 

 

 

După cum am mai menționat, la noi orice client găsește pachetul complet de servicii pentru realizarea unui magazin online de succes. De la design la testare, de la vis la realitate.

Acorda un vot